Hej här kommer mina erfarenheter,
Camber:
Om du ska köra bana så kan du först ta bort alla shims fram innan du åker dit, mät sedan camber fram, har du tex. 1,5[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;]º [/color]på vänster och 1,4[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;]º[/color]på höger så justerar du vänster till 1,4[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;]º[/color].
Bak tycker jag det bettar bra med runt 2,2[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;]º camber bak och sliter däcken hyfsat rakt, med så mycket som 3,4[/color][color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;]º bak så tyckte jag det var mycket sämre fäste bak och det sliter mycket insida.[/color]
Toe:
Fram: Kör du bara gata och gillar att köra fort rakt fram så hade jag lagt en aning toe in så blir den mindre känslig.
Kör du bana så är det jäkligt kul att lägga lite toe out, det suger in bilen i kurvorna men i hög fart på motorvägen så byter man fil på ett ögonblick om man inte håller i ratten 
Jag rekommenderar dock att kompromissa och lägga hjulen helt rakt.
Bak: Kommer tyvärr inte ihåg vad jag har här men jag la på lite mer toe in för att motverka överstyrning.
Castor har jag lite dålig koll på hur det ändrar beteendet, jag har aldrig ändrat det. Har för mig att jag har 2,1[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;]º och det enda beteendet jag kan relatera till detta är att min inte rätar ut när man släpper ratten i samma mån som andra vanliga bilar, kanske är så för er andra oxå?[/color]
Fundera också på hur du vill vikta bilen, kör du mest bana och utan passagerare så är det bäst att bara slänga din egen vikt i förarsätet och inget i passagerarsätet...
Tillslut så rekommenderar jag att pressa bilen på bana och notera hur den beter sig och sen gå till någon som inte bara kan ställa in vissa hjulvärden utan faktiskt förstår vad de pysslar med. Så du kan säga hur bilen beter sig med nuvarande inställning och förklarar hur du vill ändra beteendet, tex. bättre instyrning, mindre överstyrd etc.
Jag har själv hamnat hos ställen som har fin laserutrustning från Hunter men inte har en aning vad de pysslar med, men när man hittar ett proffs så blir det en jäkla skillnad