Jump to content


Photo

Nyinflyttad I Stockholm


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 harboged

harboged

    Super Member

  • PipPip
  • 392 posts
  • Gender:Male
  • Location:Nyköping, Sweden

Posted 04 February 2017 - 12:23 AM

Jag och flickvännen har nyss flyttat till Stockholm och därför tänkte jag höra var ni som mekar med era Speedstrar håller till - i egna garage eller delar ni garage/mekplats med andra motorintresserade? Om någon känner till en ledig garageplats, eller ännu hellre, del i gemensamt garage/mekplats/verkstad tar jag tacksamt emot tips, gärna söder om staden men allt är av intresse :)

#2 Speedsterspeed

Speedsterspeed

    Super Duper Member

  • PipPipPip
  • 710 posts
  • Gender:Male

Posted 04 February 2017 - 04:57 PM

Hej,

 

Välkommen till Stockholm :-)

Mekar gör jag hemma... men garageplats hade varit fint.



#3 harboged

harboged

    Super Member

  • PipPip
  • 392 posts
  • Gender:Male
  • Location:Nyköping, Sweden

Posted 08 February 2017 - 02:15 AM

Hej,   Välkommen till Stockholm :-) Mekar gör jag hemma... men garageplats hade varit fint.

Tackar! :) Då säger jag till om jag hittar någon garageplats :)

#4 glitch

glitch

    Super Member

  • PipPip
  • 275 posts
  • Location:Stockholm

Posted 20 February 2017 - 03:29 PM

harboged hittar du nåt vettigt garage som inte kostar en förmögenhet hojta gärna till. Mekar i en trång burplats just nu :(



#5 harboged

harboged

    Super Member

  • PipPip
  • 392 posts
  • Gender:Male
  • Location:Nyköping, Sweden

Posted 21 February 2017 - 10:31 AM

harboged hittar du nåt vettigt garage som inte kostar en förmögenhet hojta gärna till. Mekar i en trång burplats just nu :(

Det ska jag göra! :) Var håller du till? Om du vill ha felsökarhjälp är det bara att säga till, jag måste sysselsätta mig med något här i storstan.

#6 glitch

glitch

    Super Member

  • PipPip
  • 275 posts
  • Location:Stockholm

Posted 21 February 2017 - 01:04 PM

Det där kan du komma få ångra :) Har bilen i bagarmossen just nu. Har du tid nån helg eller kväll framöver lånar jag gärna med dig. Motivationen är väldigt låg just nu nämligen.

#7 harboged

harboged

    Super Member

  • PipPip
  • 392 posts
  • Gender:Male
  • Location:Nyköping, Sweden

Posted 21 February 2017 - 01:52 PM

Det där kan du komma få ångra :) Har bilen i bagarmossen just nu. Har du tid nån helg eller kväll framöver lånar jag gärna med dig. Motivationen är väldigt låg just nu nämligen.

Förstår att det suger. Jag är inte nån mästare på elektronik men man brukar komma på fler idéer när man är flera. Kvällar är säkrare än helger för min del :)




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users