Ser man på, ser ut som en svensk skylt på den redan eller? Några planer för den redan (förutom diffusor antar jag)? Sålt din gamla än (har en kollega som letar)?
Håller definitivt med om det där med sommar, och inte blir det bättre med bilderna som engelsmännen postar hela tiden med topless Speedsters 
Det är Belgiska skyltar på den, har varit lite avig på Belgiska bilar efter ett besök i Liege men denna känns ärlig. Köper den av första ägaren(man 55år) och alla papper är i sin ordning.
Nu kanske man hoppar händelserna lite i förväg men det jag vill göra med bilen är Klasen´s "Stufe 2" som vad jag förstått är en remap och intercooler. Downpipen kanske jag hoppar över och istället köper en Milltek.
En kopia av Sliparns motor vore drömmen
Som du hör är jag en posör

så jag börjar från fel ände, igentligen kanske dämpare och bromsar skulle stå överst.
Detta kom så hastigt på så jag har ju inte sålt min bil men kommer att sätta ut annons senare. Har inte fått bakfälgarna och nån slang nytt än på recallen, sånt hade ju varit fint att ha gjort men kanske tar tid
Min bil har gått 4000mil och helt orginal sånär som på "Mintex 1144" belägg runt om.
/Jim