Posted 01 February 2007 - 08:34 AM
Posted 02 February 2007 - 11:39 AM
Posted 02 February 2007 - 12:16 PM
Vad är mittkonsollen i alu för något? är det den där lilla stegen som fästs framför vxlspaken och upp mot kupébelysningen? Eller är det något annat spännande?
Posted 02 February 2007 - 08:03 PM
Vad är mittkonsollen i alu för något? är det den där lilla stegen som fästs framför vxlspaken och upp mot kupébelysningen? Eller är det något annat spännande?
Precis, det är "stegen" med integrerad belysning i.
Fast nu är den, batteriet och Leon frontspoilern sålda till Trebel.
Posted 03 February 2007 - 08:59 PM
![]()
Snabba dig o skickaJAG ÄR JÄTTE SUGEN PÅ ATT MECKA LITE
Posted 04 February 2007 - 12:40 PM
![]()
Snabba dig o skickaJAG ÄR JÄTTE SUGEN PÅ ATT MECKA LITE
Har hämtat delarna från garaget. Skall försöka hinna till Posten innan Onsdag....
Nu har Jimsan köpt Miltek avgassystemet och chargecoolern så det blir att börja skruva av lite och samtidigt fixa montering av grill, intercooler och annat innan nya ägaren av garaget slänger ut mig.![]()
4 bilar och 2 parkeringsplatser är jobbigt.
Posted 07 February 2007 - 08:29 PM
Posted 09 February 2007 - 11:11 AM
Posted 10 February 2007 - 04:41 PM
Vad vill du har för drivaxlarna?
Jag är mitt uppe i ett motorbyte, och vill ogärna sabba dom två hela som jag har.
Posted 11 February 2007 - 09:51 PM
Vad vill du har för drivaxlarna?
Jag är mitt uppe i ett motorbyte, och vill ogärna sabba dom två hela som jag har.
Vad jag förstått så är det olika drivaxlar på N/A och turbo men vill du ändå köpa dom så är 500:- ok.
Posted 24 February 2007 - 08:54 PM
Posted 27 February 2007 - 03:22 PM
Hur går det med försäljningen?
Har du något kvar att sälja?
Posted 20 April 2007 - 06:38 PM
Posted 20 April 2007 - 07:06 PM
vad är det för pris på bilen nu utan alla tillbehören?
Posted 20 April 2007 - 08:20 PM
Tänkte sätta in Blocketannons med utgångsbud på 189 tusen om någon vecka eller två.
Håller på att sälja våra två övriga bilar för närvarande och vill inte ha ännu mer mail och telefonsamtal.
Bilen har fortfarande OZ hjulen men utan dom kanske priset kan sänkas ytterligare 5 tusen.
Får se hur stort intresset blir när väl annonsen kommer ut
Posted 24 April 2007 - 10:54 AM
Tänkte sätta in Blocketannons med utgångsbud på 189 tusen om någon vecka eller två.
Håller på att sälja våra två övriga bilar för närvarande och vill inte ha ännu mer mail och telefonsamtal.
Bilen har fortfarande OZ hjulen men utan dom kanske priset kan sänkas ytterligare 5 tusen.
Hej PelleM,
Några frågor:
Förrutom dålig lack -hur är skicket på bilen i övrigt: inredningsmässigt, motor osv. Sitter originaldelar monterade på bilen istället för trimprylarna du sålt?
Mvh
/Fredde
Posted 24 April 2007 - 06:18 PM
Hej PelleM,
Några frågor:
Förrutom dålig lack -hur är skicket på bilen i övrigt: inredningsmässigt, motor osv. Sitter originaldelar monterade på bilen istället för trimprylarna du sålt?
Mvh
/Fredde
Skicket på motor, v-låda bör vara utmärkt. 2200mil med olje+ filterbyte vid 1300 och 2100mil.
Inredning är i bra skick, blå skinklädsel och touringpack.
Orginal IC och bakre delen av avgassystem är nu monterat. Sitter fortfarande ett rostfritt förkatt ersättningsrör på bilen.
Konstigt, nu når våren är här känns det mycket svårare att skiljas från lilla Åplen
Posted 26 April 2007 - 12:53 PM
Bilen är iprincip körbar igen då som jag förstår det?
Klart tufft att sälja känslomässigt när vårsolen tittar fram ;-)
Börjar du få 2:nd thoughts PelleM!?
/Fredde
Posted 26 April 2007 - 12:59 PM
/Fredde
Bilen körs varje dag. Vissa dagar kör jag tydligen om Jawz på Älvsborgsbron.![]()
Börjar vackla lite med försäljningen då jag inser att jag nog aldrig kommer hitta en lika rolig o potent bil för samma pengar igen.
Posted 26 April 2007 - 01:05 PM
/Fredde
Bilen körs varje dag. Vissa dagar kör jag tydligen om Jawz på Älvsborgsbron.![]()
Börjar vackla lite med försäljningen då jag inser att jag nog aldrig kommer hitta en lika rolig o potent bil för samma pengar igen.
Ja, och när man ser en annan Speedster på vägen blir man överaskad om hur snygg bilen verkligen är![]()
Var överaskande att möta på en i gbg!
Vi borde samlas nånstans runt gbg och ta en sväng nån dag för att ytterligare få Pelle på andra planer![]()
Vi är väl 4-5 st häromkring nu
0 members, 1 guests, 0 anonymous users