Posted 01 September 2008 - 09:09 PM
Posted 02 September 2008 - 07:35 AM
har fått nått irriterande ljud i framvagnen, tror det sitter på vä sidan, ilar å tjuter, men nnär jag nuddar bromspedalen slutar det, men direkt när jag tar bort den så börjas det igen
![]()
någon som kan ha nån aning om vad det kan vara?
och börj jag oroamig![]()
mvh Niklas Känngård
Posted 02 September 2008 - 11:17 AM
På min var det tvärt om, originabeläggen gnisslade och betedde sej precis så därhar fått nått irriterande ljud i framvagnen, tror det sitter på vä sidan, ilar å tjuter, men nnär jag nuddar bromspedalen slutar det, men direkt när jag tar bort den så börjas det igen
![]()
mvh Niklas Känngård
Har du bytt bromsbeläggen till hårdare för bättre prestanda på banan? Det kan orsaka vibrationer....
Posted 02 September 2008 - 09:10 PM
På min var det tvärt om, originabeläggen gnisslade och betedde sej precis så därhar fått nått irriterande ljud i framvagnen, tror det sitter på vä sidan, ilar å tjuter, men nnär jag nuddar bromspedalen slutar det, men direkt när jag tar bort den så börjas det igen
![]()
mvh Niklas Känngård
Har du bytt bromsbeläggen till hårdare för bättre prestanda på banan? Det kan orsaka vibrationer....
medan de det aldrig hänt sedan jag bytte till värstingbelägg, dom gnisslar vid inbromsning i stället.
Posted 03 September 2008 - 05:00 AM
Posted 03 September 2008 - 06:48 AM
Posted 03 September 2008 - 08:32 AM
Posted 03 September 2008 - 05:05 PM
Carbotech Xp8 runtom på orginalbromsar.
köpte av pean och provade på anderstorp förra veckan (hård körning), funkar finfint,
0 members, 1 guests, 0 anonymous users