Speedster I Inredningsprogram!
Posted 05 January 2009 - 05:40 PM

Posted 05 January 2009 - 06:58 PM

Posted 06 January 2009 - 07:04 AM
Japp bilen är nu blå och skall köras i Roadsport A detta året. Första tävlingen går på Kinnekulle. Jag har lättat bilen ca: 56kg för att något sådär hänga med (+ endel annat) ändå tror jag att jag kommer att vara 1-2 sek långsammare än super7.Yes Tom Bertling heter han! Tyvärr satte han den i nåt räcke på ett Bilsports event men har för mig att den fixades och numera finns här på forumet
Posted 06 January 2009 - 10:02 AM
Japp bilen är nu blå och skall köras i Roadsport A detta året. Första tävlingen går på Kinnekulle. Jag har lättat bilen ca: 56kg för att något sådär hänga med (+ endel annat) ändå tror jag att jag kommer att vara 1-2 sek långsammare än super7.Yes Tom Bertling heter han! Tyvärr satte han den i nåt räcke på ett Bilsports event men har för mig att den fixades och numera finns här på forumet
Är det en turbo du har lättat? Tar gärna emot tips på vad man kan slänga bort

Posted 06 January 2009 - 06:49 PM
kan detta vara ett bra tips att minska på vikteb? http://www.thorneymo...roducts_id=2903Japp bilen är nu blå och skall köras i Roadsport A detta året. Första tävlingen går på Kinnekulle. Jag har lättat bilen ca: 56kg för att något sådär hänga med (+ endel annat) ändå tror jag att jag kommer att vara 1-2 sek långsammare än super7.Yes Tom Bertling heter han! Tyvärr satte han den i nåt räcke på ett Bilsports event men har för mig att den fixades och numera finns här på forumet
Är det en turbo du har lättat? Tar gärna emot tips på vad man kan slänga bort56 kg motsvara ungefär min viktuppgång de senaste 4 åren....
blir väl lite dyrt men man kan ju minska rätt bra enligt deras egna uppgifter
Posted 07 January 2009 - 05:23 AM

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users