Jump to content

Photo

Christoffers Minne 2011 1 Juli

• Please log in to reply
62 replies to this topic

#41 Nillet

Nillet

Billy No Mates

• PipPipPipPipPip
  • 1,728 posts
  • Interests:Whisky, Formula 1

Posted 18 June 2011 - 10:49 AM

Är det ngn som bokat vandrarhem?

Jag har inte bokat ännu men kommer att boka på http://sovaistall.50310.se/ som vanligt...

#42 Speedsterspeed

Speedsterspeed

Super Duper Member

• PipPipPip
  • 710 posts

Posted 18 June 2011 - 03:26 PM

Är det ngn som bokat vandrarhem?

Jag har inte bokat ännu men kommer att boka på http://sovaistall.50310.se/ som vanligt...

Bokat :-)

#43 kanngard

kanngard

Super Member

• PipPip
  • 456 posts

Posted 26 June 2011 - 05:42 AM

Hej Attans också, lutar till att jag måste lämna återbud till emmaboda. Min semester blir möjligtvis indragen :angry2: Typiskt när man sett fram imot denna dag som tusan!! Får klart besked imorgon eller på tisdag Jag återkommer med besked så fort jag vet men till 90% så finns det en plats över till någon annan /Niklas K

#44 fredrik J

fredrik J

Member

• Pip
  • 91 posts

Posted 26 June 2011 - 07:54 AM

Hej

Attans också, lutar till att jag måste lämna återbud till emmaboda. Min semester blir möjligtvis indragen :angry2: Typiskt när man sett fram imot denna dag som tusan!!
Får klart besked imorgon eller på tisdag
Jag återkommer med besked så fort jag vet men till 90% så finns det en plats över till någon annan

/Niklas K

Surt, har man blivit lovan semester har de ingen rätt att dra tillbaka den!
Annars kan man ju råka bli sjuk :P

#45 kanngard

kanngard

Super Member

• PipPip
  • 456 posts

Posted 26 June 2011 - 08:18 AM

Hej

Attans också, lutar till att jag måste lämna återbud till emmaboda. Min semester blir möjligtvis indragen :angry2: Typiskt när man sett fram imot denna dag som tusan!!
Får klart besked imorgon eller på tisdag
Jag återkommer med besked så fort jag vet men till 90% så finns det en plats över till någon annan

/Niklas K

Surt, har man blivit lovan semester har de ingen rätt att dra tillbaka den!
Annars kan man ju råka bli sjuk :P

Har tyvärr vart upphandling på stället jag sitter på, och ett nytt bolag van och tar över bevakningen, så blir nyanställd från den 1a juli :angry2: Så där av blir tyvärr av med den utlovade semestern och inge bra att sjuka sig första dagen i nyanställd+att man har provanställning nu i 6mån... känns sjukt efter ha jobbat på samma ställe i snart 7år. men se om det blir att jag jobbar eller ej.

#46 Sliparn

Sliparn

Need to get Out More

• PipPipPipPip
  • 750 posts

Posted 28 June 2011 - 06:08 PM

Ett avhopp till. 1. Sliparn (Betalt) 2. Speedsterspeed (Betalt) 3. OneYet (Betalt) 4. RacerJo (Betalt) 5. kanngard (Betalt) 6. Fredrik J (Betalt) 7. Fernström (Betalt) 8. Nillet (Betalt) 9. Johansalo (Elise) (Betalt) 10. deflex (Betalt) 11. J Ejdehage Audi Ur-Quattro 12. F Almquist Audi S4 Biturbo. (Betalt) 13. A Bergström Celica GT4 (betalt) 14. J Gunnarsson Subaru STI -11 (Betalt) 15. T Andersson

#47 Fernström

Fernström

Member

• Pip
  • 63 posts

Posted 29 June 2011 - 07:06 PM

Är det lag på att man måste vara på plats 8:30? Jag har tyvärr ingen möjlighet att åka ner dagen innan och ska man vara där 8:30 blir det okristligt tidig uppgång med färd från GBG...

#48 Sliparn

Sliparn

Need to get Out More

• PipPipPipPip
  • 750 posts

Posted 29 June 2011 - 07:54 PM

Är det lag på att man måste vara på plats 8:30? Jag har tyvärr ingen möjlighet att åka ner dagen innan och ska man vara där 8:30 blir det okristligt tidig uppgång med färd från GBG...

Kom när du vill!

#49 Sliparn

Sliparn

Need to get Out More

• PipPipPipPip
  • 750 posts

Posted 29 June 2011 - 07:56 PM

En plats ledig! 1. Sliparn (Betalt) 2. Speedsterspeed (Betalt) 3. OneYet (Betalt) 4. RacerJo (Betalt) 5. kanngard (Betalt) 6. Fredrik J (Betalt) 7. Fernström (Betalt) 8. Nillet (Betalt) 9. Johansalo (Elise) (Betalt) 10. deflex (Betalt) 11. J Ejdehage Audi Ur-Quattro 12. F Almquist Audi S4 Biturbo. (Betalt) 13. A Bergström Celica GT4 (betalt) 14. J Gunnarsson Subaru STI -11 (Betalt) 15.

#50 Sliparn

Sliparn

Need to get Out More

• PipPipPipPip
  • 750 posts

Posted 30 June 2011 - 07:10 AM

listan åter full, dock har jag inte fått tag på Ejdehage, Så det kan bli en plats ledig. 1. Sliparn (Betalt) 2. Speedsterspeed (Betalt) 3. OneYet (Betalt) 4. RacerJo (Betalt) 5. kanngard (Betalt) 6. Fredrik J (Betalt) 7. Fernström (Betalt) 8. Nillet (Betalt) 9. Johansalo (Elise) (Betalt) 10. deflex (Betalt) 11. J Ejdehage Audi Ur-Quattro 12. F Almquist Audi S4 Biturbo. (Betalt) 13. A Bergström Celica GT4 (betalt) 14. J Gunnarsson Subaru STI -11 (Betalt) 15. S. Möllefors BMW M3 e30

Edited by Sliparn, 30 June 2011 - 07:24 AM.

#51 Sliparn

Sliparn

Need to get Out More

• PipPipPipPip
  • 750 posts

Posted 30 June 2011 - 12:23 PM

Stökar vidare i listan, 2 plater lediga 1. Sliparn (Betalt) 2. Speedsterspeed (Betalt) 3. OneYet (Betalt) 4. RacerJo (Betalt) 5. kanngard (Betalt) (endast förmiddag) (J Ejdehage tar eventuellt eftermiddagen) 6. Fredrik J (Betalt) 7. Fernström (Betalt) 8. Nillet (Betalt) 9. Johansalo (Elise) (Betalt) 10. deflex (Betalt) 11. F Almquist Audi S4 Biturbo. (Betalt) 12. A Bergström Celica GT4 (betalt) 13. J Gunnarsson Subaru STI -11 (Betalt) 14. 15.

#52 kanngard

kanngard

Super Member

• PipPip
  • 456 posts

Posted 01 July 2011 - 06:57 PM

Tack för en trevlig förmiddag! chinky chinky Synd att man hade arbete som väntade för natten. Skulle vart kul att vara kvar hela dagen. Men helt klart värt de 85milen det vart samanlagda resa :rolleyes:

#53 RacerJo

RacerJo

Member

• Pip
  • 245 posts
  • Interests:Racing in all scales

Posted 01 July 2011 - 08:30 PM

Tack för en trevlig förmiddag! chinky chinky Synd att man hade arbete som väntade för natten. Skulle vart kul att vara kvar hela dagen. Men helt klart värt de 85milen det vart samanlagda resa :rolleyes:

Bara att hålla med (tack Sliparn och allihop)., härlig dag med en 2 sekunders förbättring sen förra körtillfället :D , visade sig vara trendsättare med dagen första piruett ;)

#54 Speedsterspeed

Speedsterspeed

Super Duper Member

• PipPipPip
  • 710 posts

Posted 02 July 2011 - 09:04 AM

Kul att det blev så bra väder och att alla bjöd på sig själva, en del mer än andra då de även ville visa upp hur man snurrar snyggast :groupjump: chinky chinky . Här är länken till resultaten: http://rejsa.nu/foru...1045400#1045400

#55 Fernström

Fernström

Member

• Pip
  • 63 posts

Posted 02 July 2011 - 04:38 PM

Tack alla för en riktigt trevlig dag. Synd att man inte kom ner på 1,26-tider men det får bli nästa gång...

#56 Dflex

Dflex

Member

• Pip
  • 119 posts

Posted 03 July 2011 - 08:21 AM

Tack ska ni ha. Snyggaste piruetten måste väl lekledaren själv stått för, blir inte mer publikfriande än att göra det i målkurvan :-) Men å andra sidan var det ganska många piruetter som jag inte hade möjlighet att åskåda... :blush: Skyller på att jag hade mest effekt i förhållande till däckgrepp. Kanske inte har så mycket med saken att göra men känns som en stilfull ursäkt. Ja vi är nog många som tycker det är synd vi inte kom ner på 1.26 tider och planerar för det senare tillfällen :P Som vanligt vill man på och prova direkt igen nu när man fått sova på saken och begrunda sina misstag. /Dancing king

#57 Sliparn

Sliparn

Need to get Out More

• PipPipPipPip
  • 750 posts

Posted 03 July 2011 - 12:27 PM

Trevligt att träffas på detta sätt, torr bana som vanligt, det trodde jag inte på vägen dit, regn i stort sett hela vägen, och "R" står ju inte för "regndäck" direkt. Att superstage är beroendeframkallande råder ingen tvekan om, man grunnar ständigt på vad man kan göra för att förbättra tiden, eller förresten, man grunnar på vad fasen man gjode för att förbättra tiden :blink: Jag måste säja att det var lite fegt av några att snurra så långt bort på banan, där fans ju ingen publik, är ni blyga eller? :P Nåväl, det varvet jag var mest stålt över var väl det sista, efter vändningen när jag skulle gå in vid första porten så floppade en turboslang ur och jag rullade tillbaka hela sträckan med död motor, och klockades till 1,30 :D Mindre kul var det att bråka dit slangen igen, var tvungen att skruva bort undeplåten och krångla in händerna under turbon, med medföljande brännskador. Tur att jag monterat kortremskit, annars hade det varit bra mycket bökigare. 1,23:53 tiden klagar jag ju inte heller på, nytt personbästa satt fint, det gör det säkert nästa gång med :D

#58 Nillet

Nillet

Billy No Mates

• PipPipPipPipPip
  • 1,728 posts

Posted 04 July 2011 - 07:36 PM

Började min 3-dagars tur med att i fredags kör på Emmaboda SuperStage med Speedstrar.
Efter att ha kört på liknande tider fick jag höra att många inte växlade ner till 3:an i det snabbaste slalompartiet. Provade och slog mitt rekord direkt med tiden 1:31:15.
Då bilen för en gång skull var nyvaxad passade jag även på att ta några foto efter regnet.
Alla bilder: http://www.nillet.co...0701/index.html
Smakprov:
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

#59 Nillet

Nillet

Billy No Mates

• PipPipPipPipPip
  • 1,728 posts

Posted 04 July 2011 - 07:42 PM

Dag 2 var det dags för OpelSportClub och GTI på Kinnekulle.
Ett lunchregn men i övrigt torrt och ganska få bilar.
Alla bilder: http://www.nillet.co...0702/index.html
Smakprov:
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

#60 Nillet

Nillet

Billy No Mates

• PipPipPipPipPip
  • 1,728 posts

Posted 04 July 2011 - 07:46 PM

På kvällen gjorde vi ett garagebesök hos Andreas (www.badster.se).
Alla bilder: http://www.nillet.co...ster/index.html
Smakprov:
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users