Jump to content

Photo

Framlyktor Besiktning

• Please log in to reply
25 replies to this topic

#21 kanngard

kanngard

Super Member

• PipPip
  • 456 posts

Posted 12 September 2014 - 04:40 PM

Tjenare. Om det bara är över en dag så kan du låna mina, dock så kör jag bilen dagligen. Bor i björnlunda ca 1 h från stockholm.

#22 Gilgamesh

Gilgamesh

Need to get Out More

• PipPipPipPip
  • 987 posts
  • Interests:Women

Posted 12 September 2014 - 05:16 PM

Tjenare. Om det bara är över en dag så kan du låna mina, dock så kör jag bilen dagligen. Bor i björnlunda ca 1 h från stockholm.

tja, tack du är den andra som erbjudit att ställa upp, jo tanken är att bara de går igenom besiktningen så kör jag sedan med mina, oturen är att ni bor en bit ifrån, blir jobbigt att köra fram och tillbaka ett par gånger (under samma dag) bilen är heller inte helt hundra ännu för att köra så långa sträckor, har inte bytt ut växellådsvajern ännu så den blir trög växlad när jag kört en stund... men jag ska ha dig i åtanke om det inte dyker upp någon annan i närheten. 

#23 kanngard

kanngard

Super Member

• PipPip
  • 456 posts

Posted 16 September 2014 - 06:39 PM

En ide är att boka besiktningen i närheten av de som kan hjälpa, närmast mig är Flen ca 4 mil bort där jag jobbar. Blir en bit att åka men byta lyktor kan du göra på g dit sen vid hemresan

#24 Gilgamesh

Gilgamesh

Need to get Out More

• PipPipPipPip
  • 987 posts

Posted 17 September 2014 - 03:31 PM

jo de hade varit smart, problemet är som jag nämnde innan att jag inte kan åka så långt med bilen just nu. bara hoppas någon i sthlm trakterna kan ställa upp en dag innan jag ställer av bilen för säsongen, vill mest få den igenom nu så kan jag njuta av kommande sommar. tills dess bör de nya lyktorna förhoppningsvis vara klara.

#25 IvarS

IvarS

Super Member

• PipPip
  • 346 posts

Posted 18 September 2014 - 05:33 AM

Ställ av bilen och kör till besiktningen med nya strålkastare i vår, problemet löst.

#26 Gilgamesh

Gilgamesh

Need to get Out More

• PipPipPipPip
  • 987 posts

Posted 18 September 2014 - 06:16 AM

Ställ av bilen och kör till besiktningen med nya strålkastare i vår, problemet löst.

jo bilen har varit avställd sedan oktober förra året :) tänkte att jag kanske kunde njuta ett par veckor innan "vinter" kommer, men lär ju inte bli så.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users