Jump to content


Photo

Supercharged Or Na (Pref Black)


  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 172Cup

172Cup

    Member

  • Pip
  • 48 posts
  • Location:Milton Keynes

Posted 27 March 2017 - 06:21 PM

Evening all,

 

I am looking for a supercharged or na vx220, ideally black but would also consider Blue\Silver\Red.

 

Please drop me a pm if you are looking to sell.

 

Thanks

Paul



#2 chris_uk

chris_uk

    Whipping Boy

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 9,307 posts
  • Gender:Male
  • Location:Leeds UK

Posted 27 March 2017 - 07:00 PM

got some nuce sc's in stock atm, not black tho.

:(

#3 172Cup

172Cup

    Member

  • Pip
  • 48 posts
  • Location:Milton Keynes

Posted 27 March 2017 - 07:45 PM

Yeah, spoke to Jonnyboy the other day.

 

Be great if you guys offered a colour change option for £500  :)


Edited by 172Cup, 27 March 2017 - 07:45 PM.


#4 chris_uk

chris_uk

    Whipping Boy

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 9,307 posts
  • Gender:Male
  • Location:Leeds UK

Posted 27 March 2017 - 07:55 PM

2k more like!

Tbh.. that silver one we have is really good, lsd, fully loaded.

#5 jonnyboy

jonnyboy

    The hardtop guy

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 7,669 posts
  • Gender:Male
  • Interests:Lightweight sportscars, Brunettes, Petrol & Beer.

Posted 27 March 2017 - 08:15 PM

Yes Paul we have the silver one available I dont think it was available when you called but we had a guy back out of it. Its a mint one with stage 2 and LSD fitted. 

SC. 30k yellow one coming in next week as well. 



#6 NickB787

NickB787

    Harroped S/C running great now everyone wants one!

  • 7,598 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bedford

Posted 27 March 2017 - 08:27 PM

Blue harroped one in the for sale section

#7 172Cup

172Cup

    Member

  • Pip
  • 48 posts
  • Location:Milton Keynes

Posted 27 March 2017 - 08:43 PM

Cheers Jon, I will give you a shout over the next couple of days and maybe come and visit at the weekend.



#8 172Cup

172Cup

    Member

  • Pip
  • 48 posts
  • Location:Milton Keynes

Posted 27 March 2017 - 08:45 PM

Blue harroped one in the for sale section

 

Did see yours Nick and it looks an awesome machine but it may be a step too far for my first vx I think.



#9 NickB787

NickB787

    Harroped S/C running great now everyone wants one!

  • 7,598 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bedford

Posted 27 March 2017 - 08:53 PM

Yea as a first Vx it might be a large step, be fun though😁

#10 172Cup

172Cup

    Member

  • Pip
  • 48 posts
  • Location:Milton Keynes

Posted 11 May 2017 - 09:31 PM

Still looking, please pm me if you are thinking of selling.

 

Cheers

Paul



#11 Chris P Duck

Chris P Duck

    I can change this?

  • PipPipPipPipPip
  • 1,405 posts
  • Gender:Male
  • Location:Chester

Posted 11 May 2017 - 10:09 PM

2k more like!

Tbh.. that silver one we have is really good, lsd, fully loaded.


2k for a color change? Is that a genuine price?

#12 chris_uk

chris_uk

    Whipping Boy

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 9,307 posts
  • Gender:Male
  • Location:Leeds UK

Posted 11 May 2017 - 11:56 PM

 

2k more like!

Tbh.. that silver one we have is really good, lsd, fully loaded.


2k for a color change? Is that a genuine price?

 

 

yup, pretty much.

 

might be a tad more 






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users