Jag lyckades efter otaliga energiska försök att (ofrivilligt) tända Airbag lampan i höstas.
(Jag fick aldrig till blinkersåtergången som jag ville
)
Förhoppningsvist kan jag släcka den igen med denna :
http://cgi.ebay.com/...em=300303754813
Rapport om ca. 2-3 veckor om gruset är bortsopat på vägarna 
Fick min på posten idag. Har inte hunnit kika närmare på den än. Vad installerade du den på för OS? Något speciellt att tänka på?
Jag fick rätt bra instruktioner med min. Jag har kört på både Vista 32-bit och på XP med SP2. Man installerar först. Sedan installerar man drivare från "drivers"-mappen där man installerat programmet. Sedan måste man aktivera programmet, det gör man på olika sätt beroende på version.
Man kan sedan testa interfacet så drivarna är rätt installerade, det gör man inne i programmet.
Jag kan inte få min att kommuncera med min ECU, jag har version 1.20 i FW och 080805-programvara. Jag har även testat på min 9-3:a (2007)med CAN och där kommuncirar den fint men kan inte reda ut vilken bil den snackar med. Men med KWP2000 så är det stendött iaf på min Speedster.
Jag ska kontinuitetsmäta tåtarna till service-uttaget i helgen. Någon som vet var det finns kopplingsschema så man slipper gissa för mycket?
Edited by Dunde, 14 April 2009 - 08:47 PM.