Jump to content

Photo

Hur Gör Jag?

• Please log in to reply
23 replies to this topic

#21 Alfons

Alfons

Super Member

• PipPip
  • 422 posts

Posted 18 August 2006 - 01:27 PM

Krya på dig Nillet! :grouphug:

#22 Nillet

Nillet

Billy No Mates

• PipPipPipPipPip
  • 1,728 posts
  • Interests:Whisky, Formula 1

Posted 18 November 2006 - 03:51 PM

Hej igen alla glada.
Anledningen till att jag varit tyst ett tag är att jag på natten (efter jag påbörjade bromsbytet) troligen hade en insulin-chock med tillhörande krampanfall. När jag vaknade dagen efter så var båda mina axlar ur led. Fick åka ambulans till sjukhus och på kvällen sövdes jag och de lyckades få vänster axel i led igen. Jag har haft problem med höger axel sedan innan och det visade sig nu att jag hade ett brott på kulan samt att den axeln hoppat i/ur led det senaste året. Så jag blev sövd dagen efter igen och man opererade in en ny kula. Efter 2 veckor på sjukhus kom jag hem igår och kommer att bo hos föräldrarna tills jag kan klar mig själv.

Återkommer i denna tråd när jag kan skruva med bromsarna igen.

Efter 3,5 månader har jag haft hjälp att få ordning på bromsen. Nu står den på 4 hjul! :jump:
Har "bara" högersidan kvar nu... Om jag inte har fått upp rörligheten till våren får Opel fixa den sidan.

#23 Nillet

Nillet

Billy No Mates

• PipPipPipPipPip
  • 1,728 posts
  • Interests:Whisky, Formula 1

Posted 03 February 2007 - 03:13 PM

Hej igen alla glada.
Anledningen till att jag varit tyst ett tag är att jag på natten (efter jag påbörjade bromsbytet) troligen hade en insulin-chock med tillhörande krampanfall. När jag vaknade dagen efter så var båda mina axlar ur led. Fick åka ambulans till sjukhus och på kvällen sövdes jag och de lyckades få vänster axel i led igen. Jag har haft problem med höger axel sedan innan och det visade sig nu att jag hade ett brott på kulan samt att den axeln hoppat i/ur led det senaste året. Så jag blev sövd dagen efter igen och man opererade in en ny kula. Efter 2 veckor på sjukhus kom jag hem igår och kommer att bo hos föräldrarna tills jag kan klar mig själv.

Återkommer i denna tråd när jag kan skruva med bromsarna igen.

Efter 3,5 månader har jag haft hjälp att få ordning på bromsen. Nu står den på 4 hjul! :jump:
Har "bara" högersidan kvar nu... Om jag inte har fått upp rörligheten till våren får Opel fixa den sidan.

Har idag tagit mig in och ur bilen på egen hand. Körde ett par kvarter också.
Den hade mått bra av att startas upp oftare...
Jag kan lyfta armarna en liten bit över axlarna nu. Får se om jag hiner bli så bra att jag kan skruva lite också innan säsongen drar igång.

#24 clipping_point

clipping_point

Scary Internerd

• PipPipPipPipPipPip
  • 4,908 posts

Posted 03 February 2007 - 03:16 PM

Ja, vädret inbjuder till provtur, 7,5 grC här hemma!! Mekade lite seven, provtur i morgon.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users