Jump to content


Photo

Bilsport Superstage 2008


  • Please log in to reply
112 replies to this topic

#21 Nillet

Nillet

    Billy No Mates

  • PipPipPipPipPip
  • 1,728 posts
  • Gender:Male
  • Location:Eslöv, Skåne, Sweden
  • Interests:Whisky, Formula 1

Posted 14 March 2008 - 11:15 AM

Attans, det blir många vardagar som ryker detta år. Får bli en kort sommarsemester i år. Hur många vill övernatta från torsdagen? Vi kan ju boka hela stugan (som det nästan blev förra året). Kläm dit en ÖT efter ert namn om ni vill vara med. 1. Sliparn, 2. Jim, 3. Speedsterspeed, 4. Stefan_A, 5. JawZ, 6. SlimVince, 7. Fredrik J, 8. Losy, 9. Nillet, ÖT 10. Jonas, 11. Alfons, 12. CHRI, 13. Turbo², 14. OC_Peter, 15. OneYet

#22 Sliparn

Sliparn

    Need to get Out More

  • PipPipPipPip
  • 750 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tranås Sweden

Posted 14 March 2008 - 04:21 PM

Kanske är bra om denna texten hänger med: Då så är det bokat och klart, majoriteten röstade på Fredag 4 juli, och så blir det. Kvoten på 15 bilar är uppfylld, men fortsätt att fylla på listan, avhopp kan förekomma /Sliparn Hur många vill övernatta från torsdagen? Vi kan ju boka hela stugan (som det nästan blev förra året). Kläm dit en ÖT efter ert namn om ni vill vara med. /Nillet 1. Sliparn, 2. Jim, 3. Speedsterspeed, 4. Stefan_A, 5. JawZ, 6. SlimVince, 7. Fredrik J, 8. Losy, 9. Nillet, ÖT 10. Jonas, 11. Alfons, 12. CHRI, 13. Turbo², 14. OC_Peter, 15. OneYet

#23 Jimsan

Jimsan

    Super Duper Member

  • PipPipPip
  • 553 posts
  • Gender:Male
  • Location:Schweden
  • Interests:Blöjbyte, barnvagnar, mjölkersättning, kolik och sömnlösa nätter.

Posted 14 March 2008 - 07:32 PM

Om det går bra att övernatta ca 7mil ifrån Emmaboda så får ni gärna göra det hemma hos mig i Klavreström mellan Vetlanda och Växjö. Blir sovsäck isåfall men det finns gott om plats. /Jim

#24 JawZ

JawZ

    Scary Internerd

  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,571 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sweden, Gothenburg
  • Interests:Bodybuilding, 3D/2D Gfx, Web design, Sportscars, Electronic Music.

Posted 14 March 2008 - 07:37 PM

Om det går bra att övernatta ca 7mil ifrån Emmaboda så får ni gärna göra det hemma hos mig i Klavreström mellan Vetlanda och Växjö. Blir sovsäck isåfall men det finns gott om plats.

/Jim


Jag lånar gärna lite utrymme om det går bra chinky chinky

#25 Jimsan

Jimsan

    Super Duper Member

  • PipPipPip
  • 553 posts
  • Gender:Male
  • Location:Schweden
  • Interests:Blöjbyte, barnvagnar, mjölkersättning, kolik och sömnlösa nätter.

Posted 14 March 2008 - 07:48 PM

Om det går bra att övernatta ca 7mil ifrån Emmaboda så får ni gärna göra det hemma hos mig i Klavreström mellan Vetlanda och Växjö. Blir sovsäck isåfall men det finns gott om plats.

/Jim


Jag lånar gärna lite utrymme om det går bra chinky chinky


Du är så välkommen chinky chinky

#26 Stefan_A

Stefan_A

    Billy No Mates

  • PipPipPipPipPip
  • 1,477 posts
  • Gender:Male
  • Location:Helsingborg, Sweden
  • Interests:Photography, british sports cars, diecast models, GT racing, whiskey, project management

Posted 14 March 2008 - 09:48 PM

Om det går bra att övernatta ca 7mil ifrån Emmaboda så får ni gärna göra det hemma hos mig i Klavreström mellan Vetlanda och Växjö. Blir sovsäck isåfall men det finns gott om plats.

/Jim


Me too!

#27 JawZ

JawZ

    Scary Internerd

  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,571 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sweden, Gothenburg
  • Interests:Bodybuilding, 3D/2D Gfx, Web design, Sportscars, Electronic Music.

Posted 14 March 2008 - 11:09 PM

Whiskyprovning hos Jim chinky chinky :groupjump: kanske inte så bra förutsättningar för körningen iof :rolleyes:

Edited by JawZ, 14 March 2008 - 11:10 PM.


#28 Lorentzon

Lorentzon

    Newbie

  • 1 posts

Posted 16 March 2008 - 07:04 AM

Lorentzon sätter upp sig på Superstagelistan !

#29 Sliparn

Sliparn

    Need to get Out More

  • PipPipPipPip
  • 750 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tranås Sweden

Posted 16 March 2008 - 08:02 AM

Då så är det bokat och klart, majoriteten röstade på Fredag 4 juli, och så blir det. Kvoten på 15 bilar är uppfylld, men fortsätt att fylla på listan, avhopp kan förekomma /Sliparn Hur många vill övernatta från torsdagen? Vi kan ju boka hela stugan (som det nästan blev förra året). Kläm dit en ÖT efter ert namn om ni vill vara med. /Nillet 1. Sliparn, 2. Jim, 3. Speedsterspeed, 4. Stefan_A, 5. JawZ, 6. SlimVince, 7. Fredrik J, 8. Losy, 9. Nillet, ÖT 10. Jonas, 11. Alfons, 12. CHRI, 13. Turbo², 14. OC_Peter, 15. OneYet ..................................... reserver 16. Lorentzon

#30 Sliparn

Sliparn

    Need to get Out More

  • PipPipPipPip
  • 750 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tranås Sweden

Posted 03 May 2008 - 07:43 PM

Då så börjar det bli dags att kassera in pengar. #Priset blir 440kr per bil. #Sättes in på kotonummer 9150 2344663 (skandiabanken) #ange det namn/nick ni ha angivit nedan som referens #beloppet ska vara insatt på mitt konto senast 31maj #Anmälningsavgiften återbetalas ej vid förhinder, (om inte det finns någon reserv som tar platsen) Superstage Emmaboda 4 JULI 1. Sliparn, 2. Jim, 3. Speedsterspeed, 4. Stefan_A, 5. JawZ, 6. SlimVince, 7. Fredrik J, 8. Losy, 9. Nillet, ÖT 10. Jonas, 11. Alfons, 12. Turbo², 13. OC_Peter, 14. OneYet 15. Lorentzon Given plats: CHRI ............................. Jag har tagit mej friheten att ändra lite på listan. Då jag vet att Christoffer har mycket svårt att säja från en dag till en annan om han kan komma eller ej så tycker jag att han har en given plats vilket fall. OK? /Erik

#31 Speedsterspeed

Speedsterspeed

    Super Duper Member

  • PipPipPip
  • 710 posts
  • Gender:Male

Posted 03 May 2008 - 08:07 PM

Klart, skall finnas på ditt konto på måndag! Kul att vi gör det igen! chinky chinky

#32 kihl

kihl

    Newbie

  • 6 posts

Posted 09 May 2008 - 07:24 AM

Kihl sätter upp sig på Superstagelistan som reserv!

#33 Sliparn

Sliparn

    Need to get Out More

  • PipPipPipPip
  • 750 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tranås Sweden

Posted 09 May 2008 - 12:39 PM

Uppar lite! 2 inkomnna betalningar hittills! #Priset blir 440kr per bil. #Sättes in på kotonummer 9150 2344663 (skandiabanken) #ange det namn/nick ni ha angivit nedan som referens #beloppet ska vara insatt på mitt konto senast 31maj #Anmälningsavgiften återbetalas ej vid förhinder, (om inte det finns någon reserv som tar platsen) Superstage Emmaboda 4 JULI 1. Sliparn, (Betalt) 2. Jim, 3. Speedsterspeed, (Betalt) 4. Stefan_A, 5. JawZ, 6. SlimVince, 7. Fredrik J, 8. Losy, 9. Nillet, ÖT 10. Jonas, 11. Alfons, 12. Turbo², 13. OC_Peter, 14. OneYet 15. Lorentzon Given plats: CHRI (Betalt) .......................... Reserv 16.Kihl

#34 kihl

kihl

    Newbie

  • 6 posts

Posted 09 May 2008 - 07:57 PM

Dogge sätter upp sig på Superstagelistan som reserv!

#35 Sliparn

Sliparn

    Need to get Out More

  • PipPipPipPip
  • 750 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tranås Sweden

Posted 17 May 2008 - 02:26 PM

Uppah!! 6 betalda hittills! #Priset blir 440kr per bil. #Sättes in på kotonummer 9150 2344663 (skandiabanken) #ange det namn/nick ni ha angivit nedan som referens #beloppet ska vara insatt på mitt konto senast 31maj #Anmälningsavgiften återbetalas ej vid förhinder, (om inte det finns någon reserv som tar platsen) Superstage Emmaboda 4 JULI 1. Sliparn, (Betalt) 2. Jim, 3. Speedsterspeed, (Betalt) 4. Stefan_A, 5. JawZ, 6. SlimVince, 7. Fredrik J, 8. Losy, (Betalt) 9. Nillet, ÖT 10. Jonas, (Betalt) 11. Alfons, (Betalt) 12. Turbo², 13. OC_Peter, 14. OneYet 15. Lorentzon 15,5 CHRI (Betalt) .......................... Reserver: 16.Kihl 17.Dogge

#36 JawZ

JawZ

    Scary Internerd

  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,571 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sweden, Gothenburg
  • Interests:Bodybuilding, 3D/2D Gfx, Web design, Sportscars, Electronic Music.

Posted 27 May 2008 - 03:59 PM

Satte precis in pengarna till dig Erik chinky chinky

#37 Speedsterspeed

Speedsterspeed

    Super Duper Member

  • PipPipPip
  • 710 posts
  • Gender:Male

Posted 29 May 2008 - 05:32 PM

Jag har haft avsikten att åka ner nu till helgen, till Emmaboda, och träna lite (utan ngns vetskap) :closedeyes: . Men det blev inställt på grund av tidigare buller störningar. Sliparn, kanske bäst att kontrollera vad som gäller för oss den 4 juli?!

#38 Sliparn

Sliparn

    Need to get Out More

  • PipPipPipPip
  • 750 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tranås Sweden

Posted 29 May 2008 - 07:36 PM

Jag har haft avsikten att åka ner nu till helgen, till Emmaboda, och träna lite (utan ngns vetskap) :closedeyes: . Men det blev inställt på grund av tidigare buller störningar.

Sliparn, kanske bäst att kontrollera vad som gäller för oss den 4 juli?!

Jag vet att de har reducerat antalet kördagar kraftigt i år, då de har haft klagomål på buller.
Sedan har jag ju lite svårt att förstå vem som störs egentligen?
det är ju för sjutton ett flygfält, finns väl inga hus så långt ögat når :blink:
dom kan väl införa decibel-gräns istället för att ställa in körningar kan man tycka.

jag skulle tro att de hör av sej om det skulle vara några problem.
men jag ska ringa för säkerhets skull.

Edited by Sliparn, 29 May 2008 - 07:38 PM.


#39 Nillet

Nillet

    Billy No Mates

  • PipPipPipPipPip
  • 1,728 posts
  • Gender:Male
  • Location:Eslöv, Skåne, Sweden
  • Interests:Whisky, Formula 1

Posted 30 May 2008 - 06:39 AM

Saxat från OSC medlemsdel:

Tyvärr är det så att Bilsport har ställt in vår körning på Emmaboda den 1 juni p.g.a. att det har varit klagomål från grannarna förra helgen. För att inte riskera att de ska bli ännu mera klagomål så ställer de därför in all verksamhet tills de har en överenskommelse med grannarna.
Vi får därför också ställa in det extra årsmötet, en ny kallelse kommer så snart vi hinner.



#40 Speedsterspeed

Speedsterspeed

    Super Duper Member

  • PipPipPip
  • 710 posts
  • Gender:Male

Posted 02 June 2008 - 11:08 AM

Mer info:
http://www.barometer...omal(667775).gm




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users