Jump to content


Photo

Konbana Lunda 7 Sept


  • Please log in to reply
60 replies to this topic

#1 slimvince

slimvince

    Super Duper Member

  • PipPipPip
  • 649 posts
  • Gender:Male
  • Location:Stockholm, Sweden

Posted 03 August 2008 - 09:52 AM

Jag har abonnerat Lunda sön 7 sep, 09.00 - 17.00! rallly Som vanligt väljer vi själva vilken bana vi vill lägga och vi delar på totalkostnaden (som är 3000:-). Siktar på ung. 10 deltagare. Allt sker på egen risk, bilen skall vara rensad på lösa föremål, föraren skall ha hjälm och heltäckande flamsäker klädsel. Medtag egen mat och fika. Man kan åka till gatuköket i Gimo om man inte vill ta med sig matsäck. Vi brukar bli en handfull Speedstrar kompletterat med lite Hondor och annat. 1. SlimVince 2. 3. ...

#2 error

error

    Super Member

  • PipPip
  • 372 posts
  • Gender:Male
  • Location:Fagersta, Sweden

Posted 03 August 2008 - 12:06 PM

Jag som tänkte spara klockmeckandet till vintermörkret faller... ska se vad jag kan göra för att få den lite mer pålitlig. 1. SlimVince 2. Error 3. 4.

Edited by error, 03 August 2008 - 12:10 PM.


#3 swedspeedy

swedspeedy

    Member

  • Pip
  • 13 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sweden

Posted 07 August 2008 - 07:05 PM

Jättekul! Måste försöka planera om så jag kan komma dit!! Lasse

#4 meldert

meldert

    Billy No Mates

  • PipPipPipPipPip
  • 1,284 posts
  • Gender:Male
  • Location:Eskilstuna, Sweden

Posted 08 August 2008 - 05:47 PM

1. SlimVince 2. Error 3. Meldert 4. Jenny (evo 6)

#5 error

error

    Super Member

  • PipPip
  • 372 posts
  • Gender:Male
  • Location:Fagersta, Sweden

Posted 09 August 2008 - 10:06 PM

1. SlimVince 2. Error 3. Meldert 4. Jenny (evo 6) 5. Martin (BMW) Vad har vi för krav på hjälmar? (vad för sorts hälm)

#6 slimvince

slimvince

    Super Duper Member

  • PipPipPip
  • 649 posts
  • Gender:Male
  • Location:Stockholm, Sweden

Posted 10 August 2008 - 05:20 PM

Det är vi själva (=jag :rolleyes: ) som ställer kravet, inte banuthyraren eller något bilsportförbund. Allra helst förstås en hjälm avsedd för bilbruk, i andra hand en mc-hjälm. Du kanske kan ordna något lånevägen? På tal om denna konbaneträff så får vi se vad för slags fordon jag tar med mig - Speedsterns främre karossdel behöver en del TLC just nu :rolleyes: som jag inte tror inte hinner bli klart. Man kan även uttrycka sig som att jag nu är medlem i samma klubb som (minst) en gul och en röd Speedster, och man kan bara bli medlem på Sviestad. Är det någon som har ett vänster framlyse till salu?

#7 slimvince

slimvince

    Super Duper Member

  • PipPipPip
  • 649 posts
  • Gender:Male
  • Location:Stockholm, Sweden

Posted 10 August 2008 - 05:21 PM

dubbelpost

Edited by slimvince, 10 August 2008 - 05:22 PM.


#8 Speedsterspeed

Speedsterspeed

    Super Duper Member

  • PipPipPip
  • 710 posts
  • Gender:Male

Posted 10 August 2008 - 09:10 PM

Det är vi själva (=jag :rolleyes: ) som ställer kravet, inte banuthyraren eller något bilsportförbund. Allra helst förstås en hjälm avsedd för bilbruk, i andra hand en mc-hjälm. Du kanske kan ordna något lånevägen?

På tal om denna konbaneträff så får vi se vad för slags fordon jag tar med mig - Speedsterns främre karossdel behöver en del TLC just nu :rolleyes: som jag inte tror inte hinner bli klart. Man kan även uttrycka sig som att jag nu är medlem i samma klubb som (minst) en gul och en röd Speedster, och man kan bara bli medlem på Sviestad. Är det någon som har ett vänster framlyse till salu?


Du missade åtminstonde ngt idag...Det regnade stora mängder på vägen hem, vi tvingades att köra 70-90 km. Välkommen i klubben! Hoppas du är OK!

#9 meldert

meldert

    Billy No Mates

  • PipPipPipPipPip
  • 1,284 posts
  • Gender:Male
  • Location:Eskilstuna, Sweden

Posted 10 August 2008 - 09:34 PM


På tal om denna konbaneträff så får vi se vad för slags fordon jag tar med mig - Speedsterns främre karossdel behöver en del TLC just nu :rolleyes: som jag inte tror inte hinner bli klart. Man kan även uttrycka sig som att jag nu är medlem i samma klubb som (minst) en gul och en röd Speedster, och man kan bara bli medlem på Sviestad. Är det någon som har ett vänster framlyse till salu?


Du missade åtminstonde ngt idag...Det regnade stora mängder på vägen hem, vi tvingades att köra 70-90 km. Välkommen i klubben! Hoppas du är OK!


Välkommen till Klubben! :grouphug: chinky chinky

Trist med bilen dock, tyvärr har jag ingen mer karrossdel att dela med mig av...

Som grundare av klubben är det väl min uppgift att fixa något form av klubbmärke...? Eller en T-shirt kanske... :gayfight:

#10 Speedsterspeed

Speedsterspeed

    Super Duper Member

  • PipPipPip
  • 710 posts
  • Gender:Male

Posted 14 August 2008 - 06:49 PM

1. SlimVince 2. Error 3. Meldert 4. Jenny (evo 6) 5. Martin (BMW) 6. Speedsterspeed

#11 Speedsterspeed

Speedsterspeed

    Super Duper Member

  • PipPipPip
  • 710 posts
  • Gender:Male

Posted 14 August 2008 - 06:50 PM


På tal om denna konbaneträff så får vi se vad för slags fordon jag tar med mig - Speedsterns främre karossdel behöver en del TLC just nu :rolleyes: som jag inte tror inte hinner bli klart. Man kan även uttrycka sig som att jag nu är medlem i samma klubb som (minst) en gul och en röd Speedster, och man kan bara bli medlem på Sviestad. Är det någon som har ett vänster framlyse till salu?


Du missade åtminstonde ngt idag...Det regnade stora mängder på vägen hem, vi tvingades att köra 70-90 km. Välkommen i klubben! Hoppas du är OK!


Välkommen till Klubben! :grouphug: chinky chinky

Trist med bilen dock, tyvärr har jag ingen mer karrossdel att dela med mig av...

Som grundare av klubben är det väl min uppgift att fixa något form av klubbmärke...? Eller en T-shirt kanske... :gayfight:


Vad har du tänkt dig för text eller bild? Vi måste nog prata om det här..... :rolleyes:

#12 slimvince

slimvince

    Super Duper Member

  • PipPipPip
  • 649 posts
  • Gender:Male
  • Location:Stockholm, Sweden

Posted 14 August 2008 - 08:21 PM

1. SlimVince 2. Error 3. Meldert 4. Jenny (evo 6) 5. Martin (BMW) 6. Speedsterspeed 7. Stefan

#13 Arn

Arn

    Member

  • Pip
  • 63 posts

Posted 17 August 2008 - 04:02 PM

Tjena, tråkigt att höra om din bil Vincent Dyker gärna upp den här gången också men farsan är på älgjakt. Så jag å brorsan kommer istället, troligtvis med varsin bil! 1. SlimVince 2. Error 3. Meldert 4. Jenny (evo 6) 5. Martin (BMW) 6. Speedsterspeed 7. Stefan 8. Ola (Speedster / Alfa 75) 9. Björn (Alfa GTV)

#14 slimvince

slimvince

    Super Duper Member

  • PipPipPip
  • 649 posts
  • Gender:Male
  • Location:Stockholm, Sweden

Posted 18 August 2008 - 09:17 AM

1. SlimVince 2. Error 3. Meldert 4. Jenny (evo 6) 5. Martin (BMW) 6. Speedsterspeed 7. Stefan 8. Ola (Speedster / Alfa 75) 9. Björn (Alfa GTV) 10. Christer (Honda s2000)

#15 dude

dude

    Billy No Mates

  • PipPipPipPipPip
  • 1,404 posts
  • Gender:Male
  • Location:stockholm/sweden

Posted 18 August 2008 - 11:21 AM

Jag kanske kommer förbi och luftar blysläden :blush:

#16 slimvince

slimvince

    Super Duper Member

  • PipPipPip
  • 649 posts
  • Gender:Male
  • Location:Stockholm, Sweden

Posted 18 August 2008 - 04:21 PM

Jag kanske kommer förbi och luftar blysläden :blush:

chinky chinky thumbsup

#17 krämbulle

krämbulle

    Member

  • Pip
  • 202 posts
  • Gender:Male
  • Location:Schweden

Posted 24 August 2008 - 08:15 PM

1. SlimVince 2. Error 3. Meldert 4. Jenny (evo 6) 5. Martin (BMW) 6. Speedsterspeed 7. Stefan 8. Ola (Speedster / Alfa 75) 9. Björn (Alfa GTV) 10. Christer (Honda s2000) 11. Johan prel. 12. Erik (Corrado) prel.

#18 OC_Peter

OC_Peter

    Super Member

  • PipPip
  • 273 posts
  • Gender:Male
  • Location:Stockholm /Sweden

Posted 25 August 2008 - 07:20 AM

1. SlimVince
2. Error
3. Meldert
4. Jenny (evo 6)
5. Martin (BMW)
6. Speedsterspeed
7. Stefan
8. Ola (Speedster / Alfa 75)
9. Björn (Alfa GTV)
10. Christer (Honda s2000)
11. Johan prel.
12. Erik (Corrado) prel.



Är det fullt nu eller?
Om ni kan klämma in en till så siktar jag dit med Bustern.

:rolleyes:
Mvh
Peter

#19 slimvince

slimvince

    Super Duper Member

  • PipPipPip
  • 649 posts
  • Gender:Male
  • Location:Stockholm, Sweden

Posted 25 August 2008 - 09:21 AM

1. SlimVince 2. Error 3. Meldert 4. Jenny (evo 6) 5. Martin (BMW) 6. Speedsterspeed 7. Stefan 8. Ola (Speedster / Alfa 75) 9. Björn (Alfa GTV) 10. Christer (Honda s2000) 11. Johan prel. 12. Erik (Corrado) prel. 13 OC_peter Nu börjar vi närma oss gränsen tycker jag. Alla som anmäler sig efter OC_peter får ställa sig i reservkön... Och dessutom kommer kanske Dude med sin ponny.

#20 krämbulle

krämbulle

    Member

  • Pip
  • 202 posts
  • Gender:Male
  • Location:Schweden

Posted 25 August 2008 - 10:28 AM

1. SlimVince
2. Error
3. Meldert
4. Jenny (evo 6)
5. Martin (BMW)
6. Speedsterspeed
7. Stefan
8. Ola (Speedster / Alfa 75)
9. Björn (Alfa GTV)
10. Christer (Honda s2000)
11. Johan prel.
12. Erik (Corrado) prel.
13 OC_peter

Nu börjar vi närma oss gränsen tycker jag. Alla som anmäler sig efter OC_peter får ställa sig i reservkön... Och dessutom kommer kanske Dude med sin ponny.


Hej,

Som sagt, jag är väldigt preliminär, jag kommer med all sannolikhet att finnas på plats (om vi inte har drivis och permafrost), men jag är inte helt 100% på att jag vill/kommer att köra speciellt mycket. Första konbanan jag ens ser på riktigt. Vill se och lära!

Så eventuellt kan jag ställa min plats till förfogande för folk som vill köra mer.

//Johan




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users