Bilen inne på verkstan nu och får alla kosmetiska skador fixade, +skadorna från krocken i sommras fixde
Bilen får en annan färg och shorthift instalerad 
skulle också behöva kläom säterna men får vänta ett tag, har tom lyckats få varmegarage för vintern, slipper jag ha den stående ute som förra vintern 
När mitt passagerarsäte blev musätet för två år sedan, så klädde jag om nedersta delen av sätesryggen hos en tapetserarverkstad. Det var rätt krångligt. Jag minns inte varför, men det var något med hur sätet/stoppning osv var ihopsatt. Bara så du kollar upp först och inte river av klädseln och sen att det inte går att fixa till
Själv planerar jag att inhandla fyra nya r-däck. Blir nog Dunlop Direzza igen, jag tycker dem är suveräna. Varannan vecka så funderar jag även på att sälja bilen, men med tanke på det ekonomiska läget, så får man nog inte ut rätt summa och då känns det onödigt. Jag får drömma om nästa bil ett tag till... En annan vinter/vår-plan/måste är att sälja den elake gule(CHRIs gamla). Bud mottages, så är någon intresserad, så kontakta mig gärna.
EDIT: All klädsel var limmat på stoppningen och när man försöker dra bort klädseln, så följer stoppningen med.
Edited by Alfons, 20 October 2009 - 05:55 AM.